niedziela, 16 czerwca 2019

Chlebki pita jak pizza

Mężu mój pojechał ostatnio na zakupy i przywiózł m. in. duże opakowanie chlebków pita.  Stwierdził, że czasem gotowiec się przyda. Moje dzieci w tym czasie zaczęły marudzić, że pizze by zjedli. A więc wymyśliłam, że pizza będzie na chlebkach pita. A co tak inaczej. I powstały fajne małe pizze z dodatkami.

Made by Alex 

Made by Alex 

Aby zrobić pizze potrzeba sosu pomidorowego. U mnie sos to na dobrej oliwie podduszone pomidory z bazylią, oregano i czosnkiem. Lekko zblendowane. A na górę poszły oliwki, pomidory, cebula i wegański ser do pizzy. Całość oczywiście na przekrojonych pitach. PIZZE  zapiekłam w PIECU w temp. 190 stopni do rozpuszczenia się sera. Oczywiście trzeba sprawdzać żeby za bardzo nie przypiec dołu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz