niedziela, 26 lutego 2017

Naleśniki ze szpinakiem i czosnkową śmietanką

Dzisiaj wreszcie siły do mnie wróciły, kaszel mniejszy katar też, żyć mi się zachciało. Co za tym idzie wpadłam na pomysł, aby zrobić sobie dobre, pożywne śniadanko. Tak powstały naleśniki ze szpinakiem, udekorowane śmietanką czosnkową.

                                                                            by Alex

Śmietanka czosnkowa to śmietanka z nerkowców z dodatkiem czosnku, soli i pieprzu.
Naleśniki zrobione w sposób tradycyjny: szklanka mleka roślinnego, 1 szklanka wody gazowanej, 1szklanka mąki, 2 łyżki oleju, szczypta soli.
Naleśniki piekłam na patelni do naleśników na rumiano.

                                                                         by Alex

Na drugiej patelni podsmażyłam liście szpinaku z solą, pieprzem, czosnkiem, na koncu dodałam zgniecione wędzone tofu.

tym szpinakiem nadziałam naleśniki, lekko je podgrzałam na patelni i podałam polane śmietanką czosnkową z dodatkiem kiełków.

                                                                       by Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz