niedziela, 13 września 2015

Pomidorowa w dwóch odsłonach...

Uwielbiam zupę pomidorową, miłość tą odziedziczyłam chyba po mojej Mamie, która przez okres całej ciąży ze mną dzień w dzień jadła pomidorową. Pomidorowa jaka jest każdy wie, jak również każdy ma na nią swój jedyny, niepowtarzalny sposób. Ja ostatnio zapoznaję moją rodzinkę z nowymi odmianami pomidorowej, a mianowicie: pomidorowa z czerwoną soczewicą oraz szybka pomidorowa z ciecierzycą.

POMIDOROWA Z CZERONĄ SOCZEWICĄ

                                                                  by Alex

Składniki: 3/4 szklanki soczewicy czerwonej, 2 marchewki, pietruszka, kawałek selera, 2 pomidory, przecier pomidorowy, 1 duża cebula, kawałek pora, zielona pietruszka, sól,pieprz, papryka słodka dwie łyżeczki eko mieszanki do zup.

W garnku podsmażam cebulę i porę dodaję pokrojone warzywa w kostkę chwilkę podsmażam, następnie dodaję soczewicę mieszam, aby składniki się połączyły i zalewam wodą. Gotuje wszystko do miękkości doprawiam przyprawami dodaję przecier. Mieszam daję chwilę na wymieszanie się smaków posypuję pietruszka i uczta gotowa.

POMIDOROWA Z CIECIERZYCĄ

                                                                  by Alex

Tak naprawdę to najprostsza zupa świata. Podsmażam cebulkę, gdy się lekko zrumieni dodaję puszkę ciecierzycy, dobrej jakości przecier pomidorowy taki już rozpuszczony i podlewam rosołem wegańskim. Całość gotuję, aby smaki się połączyły wrzucam dwie garści posiekanej zielonej pietruszki i można jeść. Dla bardziej wymagających polecam z makaronem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz