środa, 15 kwietnia 2015

Kasza bulgur w towarzystwie...

Kasza bulgur jak dla mnie jedna z delikatniejszych kasz jakie używa się w kuchni. Bardzo szybko się gotuje, świetnie komponuje się z innymi dodatkami smakowymi. Polecam, a do tego jest syta.
Tym razem przygotowałam sałatkę, którą można jeść zarówno na ciepło jak i na zimno.

                                                                      by Alex

SAŁATKA Z KASZY BULGUR

Składniki: 1 szklanka kaszy bulgur, 1 szklanka czarnej soczewicy, 2 cebule, 300 g pieczarek, sól, pieprz, sos sojowy, papryka wędzona, sos chili.

Kaszę i soczewicę w osobnych garnkach ugotowałam do miękkości. Następnie na patelni podsmażyłam pieczarki pokrojone na ćwiartki w towarzystwie sosu sojowego i chili. Wszystko razem wymieszałam w dużej misce.

Jako towarzysze sałatki wystąpiły ogórki małosolne i boczniaki.

PROSTE BOCZNIAKI

Składniki: ok 6 boczniaków, 1 cebula, 1 marchewka, sól, pieprz, sos sojowy, majeranek.

Pokrojone w paseczki boczniaki i cebulę podsmażyłam na oleju dodałam cienko pokrojoną marchewkę i przyprawy całość dusiłam do momentu aż grzyby zmiękną.

2 komentarze: