poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Zwyczajny obiadek....

Chciałam podzielić się z Wami moim przepisem na soję po grecku, ale jak poprzeglądałam internet zdecydowałam, że nie ma sensu tysięczny raz podawać tego samego i dlatego wymyśliłam nieco inną smakowitość. Choć w zasadzie podobną.

                                                                          by Alex

PULPECIKI Z JARZYNKĄ

Składniki na pulpeciki :opakowanie mielonki sojowej, 1 duża cebula, 2 ząbki czosnku, majeranek, sól, pieprz, curry, papryka wędzona.

Składniki jarzynki: 4 duże marchewki, 1/2 selera, 2 pietruszki, pora ok. 4 cm, 2 łyżki koncentratu pomidorowego,  sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy.

Składniki ryżu: torebka ryżu naturalnego, garść szczypiorku, garść zielonej pietruszki, sól, pieprz.

Ryż ugotowałam wg przepisu. Następnie podsmażyłam z cebulką, szczypiorkiem i pietruszką zieloną, doprawiłam do smaku.

Mielonkę sojową przygotowałam wg. przepisu na opakowaniu, dodałam do tej masy zeszkloną cebulkę, wyciśnięty czosnek i doprawiłam solidnie do smaku. Następnie upiekłam na oleju małe kuleczki.

Wszystkie jarzyny starłam na tarce o dużych oczkach, por pokroiłam w paseczki i zeszkliłam na oliwie. Do pora dodałam warzywa, ziele angielskie i liść laurowy i poddusiłam całość w niewielkiej ilości wody do miękkości. Na koniec dodałam koncentrat pomidorowy i doprawiłam wszystko do smaku.

Na zdjęciu widoczna jest jeszcze zupa krem z pomidorów i papryki.

ZUPA KREM PAPRYKOWO-POMIDOROWA

Składniki: 2 pomidory, 1 duża czerwona papryka, czerwona cebula, 1 ząbek czosnku, sól, pieprz, sos sojowy, papryka wędzona.

Paprykę, cebulkę i czosnek podsmażyłam na oliwie z oliwek dodałam pomidory i dusiłam do miękkości. Przyprawiłam i zmiksowałam.

Najprostsza zupa gotowa. SMACZNEGO!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz