poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Na dobry początek tygodnia...

Ostatnie tygodnie mam jakieś zwariowanę. Jak się zacznie szaleństwo w poniedziałek to kończy się w piątek, każdy tydzień rozpoczynam z nadzieją, że ten nowy będzie spokojniejszy, ale nic z tego. A mówią, że kobieta, która się zajmuje się domem i dziećmi nic nie robi i ma ogrom wolnego czasu. Przepraszam, ale jakoś tego nie odczuwam na własnej skórze, wiecznie ganiam, załatwiam itd.
No nic, wracam do tematu, aby zaczarować obecny tydzień, żeby był spokojniejszy i milszy zrobiłam sobie wypasione śniadanko.

                                                                         by Alex

PIECZARKI Z KIEŁBASKĄ

Składniki: 1 cebula, 3 pieczarki, 1 kiełbaska paprykowa, 3 średnie pomidory, 1/2 czerwonej cebulki, sól, pieprz, papryka wędzona, curry.

Kiełbaskę pokroiłam w talarki, cebulę w paseczki i pieczarki również. Wszystko razem poddusiłam w woku do miękkości. Podałam z pomidorkami i grzankami.

Zapewniam, że po takim śniadanku wszelkie problemy stają się mniejsze i uśmiechamy się sami do siebie.


1 komentarz: