sobota, 26 lipca 2014

Uzupełnianie zapasów ciąg dalszy...

Byłam dzisiaj z Natalią na badaniach w Tychach i postanowiłam nawiedzić dział z sojowymi i wegańskimi rzeczami w E. Leclerc. Odkryłam ten dział jakiś czas temu i po raz pierwszy wtedy kupiłam kiełbaski curry, które podbiły smakiem moje serce. A oto wszystkie moje łupy:

                                                               by Alex

Zapasy uzupełnione można działać w kuchni. A w zakupach znalazły się takie produkty jak:
  1. kiełbaski sojowe paprykowe
  2. kiełbaski sojowe białe
  3. tortellini z tofu wędzonym
  4. żółta soczewica
  5. granulat sojowy na kotlety
  6. przyprawa czubrica zielona
  7. skrobia kukurydziana
  8. czarna soczewica
  9. czarnuszka do chleba
  10. tofu wędzone
  11. mąka z cieciorki
  12. i jeszcze dwa granulaty

2 komentarze:

  1. Niedaleko tego E. Leclerc'a jest też sklep z zdrową żywnością, gdzie można kupić m.in margarynę Alsan oraz wegański majonez i sos tatarski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za informację następnym razem tam się udam na zakupy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń