wtorek, 22 lipca 2014

Tofu naturalne w Sklepie Biedronka

W zeszłym tygodniu pojechałam do Biedronki na zakupy i spotkało mnie wielkie zdziwienie bowiem w chłodni gdzie są sałaty, szczypiorek itd. stało opakowanie z tofu naturalnym. Długo się nie namyślająca kupiłam cztery opakowania. Widziałam w Biedronce ofertę sosów orientalnych i domyśliłam się, że mieli jakiś temat związany z kuchnią orientalną stad tofu.

                                                                               by Alex

Wypadłam nieco przez wyjazd z ofert Biedronki więc postanowiłam się dowiedzieć u źródła jak to jest z tym tofu. Wysłałam pytanie zarówno do firmy Polsoja jak i do Biedronki oto jakie dostałam odpowiedzi.

Polsoja napisała:

Witam serdecznie
 
 
Pani Aleksandro, bardzo dziękujemy za przesłaną wiadomość.
Cieszymy się, że produkty Polsoi spełniają Pani oczekiwania.
 
Tofu naturalne jest dostępne w sieci sklepów Biedronka w ramach dwutygodniowej akcji Zasmakuj w oriencie.
Otrzymaliśmy wiele sygnałów od konsumentów, którzy życzyliby sobie, aby nasze produkty dołączyły do stałej oferty Biedronki.
Pozwolimy sobie wykorzystać je w negocjacjach z kupcem sieci.
 
 
Zgodnie z informacjami, jakie pojawiły się w ostatnim czasie, Zarząd sieci rozważa wprowadzenie do regularnej sprzedaży żywności ekologicznej.
Mamy w związku z tym nadzieję, że w kolejnym etapie będą to produkty dla wegetarian i wegan pod marką Polsoja J
 
 
 
Z pozdrowieniami
Anna Malinowska
Key Account Manager 
 
A Biedronka:
 
Szanowna Pani,


W imieniu Dyrekcji firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy
podziękować za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
Nasza oferta zawiera specjalnie wyselekcjonowane produkty najwyższej
jakości w niskich cenach i jest odzwierciedleniem potrzeb i oczekiwań
Klientów sieci. Stała oferta jest tworzona w taki sposób, by była jak
najbardziej atrakcyjna dla naszych Klientów. Jednocześnie jest ona na
bieżąco urozmaicana poprzez tematyczne i sezonowe kampanie. Produkty
oferowane w ramach takich kampanii są dostępne do wyczerpania zapasów
lub do zakończenia akcji tematycznej. W odpowiedzi na zgłoszenie z
przykrością informujemy, iż sprzedaż wymienionego produktu prowadzona
była jedynie podczas akcji tematycznej. Informacje o naszej aktualnej
ofercie oraz o trwających akcjach tematycznych można uzyskać na stronie
www.biedronka.pl i w naszych gazetkach promocyjnych. Również personel
poszczególnych sklepów podpowie, czy wskazany produkt jest dostępny w
danym sklepie.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

--
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta
 
Mam nadzieję po tym co napisała Polsoja, że dogadają się z Biedronką i ich produkty pojawią się na stałe w ofercie tych sklepów. Będzie to myślę duże ułatwienie dla wielu wegetarian i wegan, którzy mieszkają w mniejszych miejscowościach.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz